GÜNEY KORE DİZİLERİ||EN SEVDİĞİM 3 DİZİ ♡

by - 8/28/2017

Normal şartlarda biraz ön yargılı bir insanım ne yazık ki,Kore dizileri ile ilgili de en başlarda öyleydim ta ki eski bir arkadaşım vasıtası Güney Kore sinemasına giriş yapana dek...
Düşündüm ki belki sevdiğim dizileri sizlerle paylaşırsam,farklı bir kültüre giriş yapabiliriz.

1-GUARDIAN:THE LONELY AND GREAT GOD


Eski zamanda Kim Shin(Gong Yoo) savaşlarda yenilmez bir generalmiş,fakat genç Kral(Kim Min-Jae) Kim Shin'i kıskanır ve onu öldürür.Kim Shin Goblin'e dönüşür ve ölümsüz bir hayata sahip olur.İlk başlarda kutsandığını düşünür fakat sonradan lanetlendiğinin farkına varır.Kim Shin 900 yıl boyunca ölümsüz hayatını sonlandırmak için Goblinin gelinini bekler.Bir gece,hamile bir kadını kurtarır(Park Hee-Von).Ölüm meleği(Lee Dong-Wook benim favori karakterim) hamile ölü kadını bulamaz.Kadın Ji Eun-Tak(gelecekte Kim Go-Eun oynuyor) adında bir kız bebek doğurur.9 yıl sonra,Ji Eun-Tak annesiyle yaşıyor ve hayaletleri görebiliyordur.Bir gece annesi aniden ölür,o gece Ji Eun-Tak ölüm meleği ile karşılaşır.
Günümüzde Ji Eun-Tak lise öğrencisidir.Hala hayaletleri görebiliyor ve ona goblinin gelini diye fısıldadıklarını duyabiliyordur.Şimdi teyzesinin evinde yaşıyordur fakat onlardan kötü muamele görüyordur.Doğum gününde Ji Eun-Tak deniz kenarına oturur ve pastasının mumlarını üfler,Bu sırada Kim Shin aniden arkasında belirir.Kim Shin neden olduğunu bilmiyordur,ama onun sesini duyabiliyordur.Tesadüfen Kim Shin ölüm meleği ile aynı evde yaşıyordur.Şimdi Ji Eun-Tak ne zaman bir mum üflese arkasında beliriyordur.Bu aşk nasıl bitecek ?Mutluluk gözyaşlarımı yoksa hüzün göz yaşları mı dökeceğiz ? Ölüm meleğinin hatırlamadığı günahı ne ? öğrenmek için izlemeyi unutmayın.
Olaylar genel olarak bu konu üzerine gelişiyor fakat benim çok sevdiğim bir dizi oldu Goblin,yukarıda da söylediğim gibi Azrail favori karakterimdi,Gecemi gündüz ettim yine de izledim ve bitirdim benim için yeterince sürükleyici bir diziydi :) 
Kaynak :bu site türkçeye çevirip biraz da kendi yorumlarımı ekledim.

2-BLADE MAN

Hong-Bin(Lee Dong-Wook),öfke problemi olan kibirli bir adamdır.Bir oyun şirketi yönetiyordur(Global Games).Bütün elemanları ondan korkar.Özellikle babasına karşı bir kin tutuyordur.Babası Hong-Bin ve Tee-Hee(Han Eun-Jung)'yi  ayırmıştır ve onu hala bulamamışır.
Son günlerde sürekli sinirlidir ve koku alma duyusu çok hassastır.Sekreteri(Han Jung-Soo) ona sinirlendiği zaman vücudundan bıçaklar çıktığını söyleyemez.Bunu bilen tek kişidir.
Bir gün,Dövdüğü elemanlarını ziyarete hastaneye gider ve Tee-Hee'nin kokusunu alır fakat o Tee-Hee değil Se-Dong(Shin Se-Kyung)'dur.

Bir kere benim bu diziyi izlememin başlıca sebebi Lee Dong-Wook.Aslında dizi öyle ahım şahım bir dizi değil fakat ben beğendim.Anlam veremediğim şey çok oldu ama Hong-Bin'in çocuksu tavırları ve daha nicesi o anlamsız şeyleri kapattı benim için.Diziyi zevk ala ala izledim.Herkesin beğeneceği bir dizi olmadığını söylemeliyim ama fantastik,dram filmlerinden hoşlanıyorsanız beğenme ihtimaliniz yüksek.
izlemek için tık tık
Kaynak : Bu adrestir türkçeye çevirdim ve kendi yorumlarımı ekledim.

3-THE HEIRS

The heirs(Mirasçılar)  arkadaşlığı,rekabeti,genç aşk yaşamını tasvir etmektedir.Zengin mirasçı Kim Tan(Lee Min-Ho) ve kız Cha Eun-Sang(Park Shin-Hye).Diğerleri Cha Eun-Sangdan hoşlanmıyorlar çünkü onun sıradan olduğunu ve fakir bir yerden geldiğini düşünüyorlar.
18 yaşındaki Cha Eun-Sang dilsiz olan annesiyle birlikte yaşıyor.Annesi hizmetçi ve Cha Eun-Sang ona yardımcı olabilmek için part time işlerde çalışıyor(klasik dizi dramı yani).Bir gün Cha Eun-Sang'ın ablası onu U.S'den arıyor ve onları evleneceği hakkında bilgilendiriyor.Cha-Eun-Sang'ın annesi ona,ablasına biriktirmiş olduğu paradan biraz gönderebilir mi onu soruyor.Cha Eun-Sang durumundan pek memnun değildir ve ablasıyla daha iyi bir hayat yaşamak için U.S'ye gitmeye karar verir.Cha Eun-Sang Kaliforniya'ya vardığında şok olur çünkü ablası pis bir evde,Şiddet yanlısı sevgilisi ile birlikte yaşıyordur.Evlenmemiş yada okumuyordur onun yerine part-time bir işte garson olarak çalışıyordur.Cha Eun-Sang ablasının izini sürerek çalıştığı sahil restoranını bulur.Ablası Eun-Sang'ın düğün için getirdiği parayı alır ve hoşçakal demeden gider.Eun-Sang'ın Amerika'da daha iyi bir hayat yaşama hayalleri hızlıca kaybolur ve ağlayarak yere çöker.
Bu arada,Kim Tan tipik bir lise öğrencisi değildir,yakışıklı ve varlıklı büyük bir holding'in mirasçısıdır.Kim Tan restoranın önünde veranda da otururken Eun-Sang ve ablası arasında olan her şeyi izler.Kim Tan'ın Amerikan arkadaşı Cha Eun-Sangın bavulundan düşen kilitli torbadaki toz maddeyi almak için koşar fakat Kim Tan o toz maddenin uyuşturucu olmadığını biliyordu.Geleneksel kore içecekleri yapmak için bir tozdu.Cha Eun-Sang Kim Tan'ın Amerikan arkadaşının peşinden koşar ve Kim Tan' da ona yardıma gider.Cha Eun-Sang'ın pasaportuna geçiçi olarak el konur ve Kim Tan onu kendi evine kalmaya götürür.Onlar farklı dünyalardan olmalarına rağmen birbirlerine çabucak uyum sağlarlar.Kim Tan okuldayken Cha Eun-Sang Rachel(Kim Ji-Won) adında bir kızla tanışır.Rachel,Cha Eun-Sang'a onun Kim Tan'ın nişanlısı olduğunu ve evi derhal terk etmesi gerektiğini söyler.Sonunda Eun-Sang Güney Kore'ye döner.
Kim Tan,Üvey abisi Won(Choi Jin-Hyuk) ne kadar karşı çıksa da Güney Kore'ye geri dönme kararı alır.Kim Tan geri döndüğünde evi gibi olan lüks konağına gider.Cha Eun-Sang'a benzeyen birilerini görmüştür.Kim Tan Annesi Ki-Ae(Kim Sung-Ryoung) ve kısaca gördüğü yabancı,ama tanıdık bir kız hakkında soru sorar.Annesi ona,o kızın hizmetçinin kızı Cha Eun-Sang olduğunu söyler.Ayrıca kız onların evinde yaşıyordur.

Bu dizi benim izlediğim ilk kore dizisi o yüzden bende anlamı büyük.İzlerken yeri geldi heyecanlandım yeri geldi ağladım ama kesinlikle söyleyebilirim ki büyük zevkle izledim.
İzlemek için tık tık
Kaynak bu adrestir çevirebildiğim kadar çevirdim.

Şimdilik sadece 3 tane paylaşıcam eğer beğendiyseniz aşayıya yorum bırakın böylelikle devamını getirebilirim şimdiden teşekkür ederim :)

                             안녕히 가세요.

İletişim&Pr:dilarakaya.pr@gmail.com

Instagram:eyllulaksami 

Instagramda ara sıra hikayeme makyaj videoları atıyorum takip ederseniz görebilirsiniz :)

You May Also Like

0 yorum