TAKMA KİRPİK TAKMAK HİÇ BU KADAR KOLAY OLMAMIŞTI||LUSH LASH LU-610 INTENSE

by - 8/22/2017

Herkese Merhaba,
Bugün bloğumda benim inanılmaz derecede sevdiğim Lush Lash LU-610 INTENSE kirpiklerini ağırlıyorum.Öncelikle söylemeliyim ki bu kirpikler benim
kullandığım ilk kirpikler denilebilir,daha önce H&M ve bir kaç markanın daha kirpiklerini aldım fakat kullanamadan attım çünkü çok rahatsız ediciydi.Bunlarda herhangi bir problem yaşamadım.

  • İlk olarak takması da çıkarması da çok kolay.Ben içinden çıkan yapıştırıcıyı kullanım ve gayet memnun kaldım.Uzun süre gözümde kalmasına rağmen çıkma düşme gibi bir problemim olmadı.
  • Gözde ağırlık yapmıyor desem yalan söylemiş olurum hafif bir ağırlık hissediyorsunuz ama o kadar rahatsız edici değil.
  • Fiyat,performans açısından gayet kullanışlı bir ürün.Gratislerden 15.50 tl gibi uygun bir fiyata alabilirsiniz.
  • Kirpikleri 3 kez falan kullandım,ve kullanmaya devam ediyorum.Tek seferde şaftı kayan ürünlerden değil.Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.
  • İhtiyaç dahilinde kirpikleri son uç noktadan küçültebilirsiniz.Ben ihtiyaç duymadığım için kesmedim. fakat gözünüze büyük gelirse kesmekten çekinmeyin lakin gözünüzden çıkma gibi sorunlarla karşılaşabilirsiniz.
  • %100 el yapımı olduğu kutusunun ön yüzünde yazıyor,gerçek insan saçı değil.
Sonuç olarak alacağınız ilk takma kirpikler ise gönül rahatlığı ile bu kirpiklere bir şans vermenizi tavsiye edebilitim.. 

BU KİRPİKLER İLE YAPTIĞIM BAZI MAKYAJLAR 





Bu henüz bitmemiş bir makyajdı ancak kirpiklerin tek yakın görüntüsü bu var elimde.

Sevgiyle kalın,
İLETİŞİM&PR:dilarakaya.pr@gmail.com
Instagram:eyllulaksami



You May Also Like

2 yorum

  1. Yanıtlar
    1. biraz geç oldu kusura bakmayın,okuyup yorum yaptığınız için teşekkür ederim :)

      Sil